Nothing more then your average high schooler

startraveller776:

huffingtonpost:

When did doing something ‘like a girl’ become an insult?

Watch the full Always commercial that seeks to answer this question.

The part that gets me is at the end of the commercial, when they ask one of the first ladies if she had a chance to do her demonstration of “running like a girl” over again, what would she do differently and she says, “I would run like myself.” I legit cried.

storiesofaginger:

Me: hahaha. That little fat chicken is so cute.Me: hahahaMe: (3 minutes later) I think it’s big bird.

storiesofaginger:

Me: hahaha. That little fat chicken is so cute.
Me: hahaha
Me: (3 minutes later) I think it’s big bird.

(Source: ruinedchildhood)

gameboy-sp:

"Honey, I’m leaving you for Poussey”

image

seawitchintraining:

Joan Rivers literally said several times that she hated feminists and feminism what the fuck is Times magazine doing calling her a feminist icon.

(Source: shisnojon)

ignite-mylove-ignite:

ligerscout:

ligerscout:

Ready for April fools day
Gonna take it to school and eat it

I ate 3/4 of the jar and I made 3 teachers gag and one friend get angry at me.

fuck bro, I thought you were gunna fill all those cups with mayonnaise and hand them out at school and some serious shit was gunna go down

nikolaecuza:

danosaurs-and-philions:

im a bad person who thinks bad thoughts like ‘ew what is that girl wearing’ and then remember that im supposed to be positive about all things and then think ‘no she can wear what she wants, fuck what other people say damn girl u look fabulous’ and im just a teeny bit hypocritical tbh

I was always taught by my mother, That the first thought that goes through your mind is what you have been conditioned to think. What you think next defines who you are.

elisaddiq:

the acceptance of her flaws is what made her flawless

(Source: betterthankanyebitch)

catedrals:

colorintheworksepichearts-7:

footybedsheets:

"40% of Afghanistan’s skateboarders are female.100 % of those are tough as nails. " Source: @Skateistan

now that’s kickass

THIS IS THE RADDEST PICTURE I’VE EVER SEEN ROCK THE FUCK ON

catedrals:

colorintheworksepichearts-7:

footybedsheets:

"40% of Afghanistan’s skateboarders are female.100 % of those are tough as nails. "
Source: @Skateistan

now that’s kickass

THIS IS THE RADDEST PICTURE I’VE EVER SEEN ROCK THE FUCK ON

  • author: she didn't want to eat dinner because she doesn't like chicken noodle soup
  • english teacher: even though it doesn't say it, we can infer that 17 years ago she encountered an attack from chickens while on a trip to africa visiting her great aunt who was dying from pneumonia which she got from chickens that were being harvested for the great feast
  • tumblr: lol fukin stupid teacher
  • loki: blinks
  • tumblr: do you see this? do you see that blink? that fucking blink. it shows how much pain he has inside of him. look at him. all he wants is his father to love him. look at the tears that he is holding back. he's never been the favorite son, he always knew that he didn't belong. this is the fucking blink that makes me love loki. he's not a villain. he's just a scared, lonely child.